Translate

zaterdag 6 juli 2013

Kennismaking

Hoi iedereen!

Eerst en vooral heel erg bedankt om de moeite te nemen om deze blog te lezen!
Zoals de naam 'Magicbeautylicious' al wel duidelijk maakt, zal er op mijn blog vooral geschreven worden over onderwerpen als beautyproducten: make-up, haarproducten, verwennerij,...

Ik zal jullie eerst een beetje over mezelf vertellen.
Ik ben Shauni Van Herck, 18 jaar uit Turnhout, België. Vanaf september zal ik een studente psychologie zijn aan de UGent. Mijn grootste hobby buiten make-up is dansen. Dit doe ik een aantal uur in de week en ook dans ik in een wedstrijdgroep. Ik doe zowel streetdance, disco als hedendaags.

Al een hele tijd ben ik heel erg geïnteresseerd in alles wat te maken heeft met make-up. Zelf volg ik ook verschillende beautyblogs, maar deze wil ik absoluut niet kopiëren!

De beautyproducten die ik zal reviewen, zullen zowel oude favorieten zijn, producten die je écht wel moet kennen als nieuw uitgekomen producten waar ik heel nieuwsgierig naar ben. Ik kan alvast niet wachten om eraan te beginnen!

Ik kan niet opvoorhand zeggen om de hoeveel tijd ik een post zal plaatsen, aangezien op deze moment mijn tijd redelijk beperkt is door vakantiewerk e.a., maar als mijn vakantie begint, begin augustus zal ik proberen zo dikwijls mogelijk iets van me te laten horen!

XOXO Shauni







Geen opmerkingen:

Een reactie posten