Translate

woensdag 17 juli 2013

At work

Hoi iedereen!

Ik weet dat ik al een tijd niet meer geschreven heb en dat nog maar in de beginperiode van mijn blog!
De reden hiervoor is simpel, ik ben van 's morgens 6u tot 's avonds 18u niet thuis door mijn vakantiewerk. Als ik dan thuis ben, ben ik veel te moe om nog aan een nieuwe post te beginnen.
Ik beloof dat er binnenkort terug zullen volgen.
Ik zal onder andere een post schrijven over mijn werk-look. Aangezien ik 's morgens om 5.25u opsta, heb ik nooit veel zin om mij helemaal perfect op te maken, maar toch wil ik er wel goed uitzien!
Hoe ik dit doe en wat ik ervoor gebruik, vertel ik je binnenkort!

Hier al een foto van mijn look. Hij is helemaal niet speciaal, maar geloof me, als het zo vroeg is in de ochtend, kan je echt de moed niet opbrengen om je helemaal op te maken!
De look is zowat elke dag hetzelfde, enkel de kleur lippenstift verschilt. Soms als ik eens wat meer tijd of zin heb, breng ik ook wel oogschaduw in bruine tinten van Urban Decay naked 2 palet aan.



Sorry voor de slechte kwaliteit, het is gewoon met mijn gsm genomen, een Samsung Galaxy SII.

XOXO Shauni

Geen opmerkingen:

Een reactie posten