Translate

donderdag 11 juli 2013

Estée Lauder bedrijfswinkel

Hoi iedereen, hier ben ik weer!

Ditmaal laat ik jullie zien wat ik gisteren heb gekocht. Gisteren kon ik op bezoek bij de bedrijfswinkel van Estée Lauder, natuurlijk wel op uitnodiging!
In de bedrijfswinkel verkopen ze producten van Estée Lauder zelf, Clinique, MAC, Bobbi Brown,... en dit tegen heel voordelige prijsjes!


Dit zijn de producten die ik heb gekocht, v.l.n.r.: Clinique dramatically different moisturizing gel, Clinique 3 - step - system 4, MAC lippenstift in de kleur Cremesheen Crosswires, MAC In extreme dimension mascara en als laatste Clinique wash away gel cleanser.

Jullie kunnen hieruit al wel opmaken wat mijn favoriete merken zijn:
Op het vlak van gezichtsverzorging staat Clinique sowieso op de eerste plaats! Cliniue heeft producten aangepast aan alle huidtypes en heeft dus oplossingen voor iedereen!
Op het vlak van make-up zelf ben ik helemaal into MAC.
Dit is natuurlijk niet erg budget voor iedereen, maar aangezien ik om de aantal maanden de bedrijfswinkel van Estée Lauder eens kan bezoeken en daar de producten goedkoop kan kopen EN een vriendin heb die bij MAC werkt en die dus producten aan de helft van de prijs kan krijgen, zijn deze merken voor mij soms zelfs goedkoper dan de echte budgetmerken in de winkel.

De reviews van deze producten krijgen jullie zeker later nog! Het 3-step-system ken ik al langer en daar ben ik zeker fan van!

Hier nog een close-up van de lippenstift en de mascara:



Van het borsteltje van de mascara ben ik trouwens grote fan! Ook het uitzicht van de mascara is erg leuk! Niet wat we gewoon zijn van MAC, dat meestal erg sober is.











Ik hoop dat jullie dit leuk vonden! Jullie mogen me altijd laten weten wat je wil lezen op m'n blog!

XOXO Shauni

Geen opmerkingen:

Een reactie posten